Subject: FW: Koplimäe 10
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 12:41:52 +0200

Palun reg

From: Priit Põltsama | K-Projekt <[email-masked]>
Sent: Friday, February 14, 2025 12:39 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Aimar Parm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Koplimäe 10

Tere Krista.

Korrigeerisime Koplimäe 10 projekti vastavalt teie märkustele.

Saadan teile lingi, kust saate korrigeeritud projektid alla tõmmata. Loodame 
et nüüd kõik sobib.

 <https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/s/Documents/EokI-aoGIJxCvpLJ5QKtO2gB0tKEsssUD-T4JOTKT-UkbA?e=EAeByg> 
2025-02-14 Muudetud projekt tellijale

Lugupidamisega

Priit Põltsama, BSc
projektijuht
mob: +372 5363 7367
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/> 
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/> 
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as> 
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 6. February 2025 at 16:34:01 GMT+4
To: Andre Mägi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Koplimäe 10

Tere,

Edastatud teeprojekt põhiprojekti staadiumis on kaaskirja kohaselt „muudetud 
projekt“. Palun projekti muudatused nõuete kohaselt vormistada. Hetkel on 
ainsaks vormistatud muudatuseks  joonistel „Tugimüüri asendus nõlvaga“, kuid 
käesoleva projektiga on riigitee alusele maale projekteeritud  ehitusloa 
alusest projektist erinev lahendus, mida ei selgitata. Seletuskiri pärineb 
2021.a.-st ja on eksitav. Muudatuste puudulik vormistamine ei võimalda 
lahendusest aru saada.

Muudatusprojektiga asutakse muutma riigitee olemasolevat sademevete 
lahendust riigitee kaitsevööndis, mis tõttu pean projekti esitama 
ametisiseselt arvamuste avaldamiseks, kuna muudatused puudutavad erinevaid 
üksusi sh riigitee kõrge mulde hooldust  ja toimimist jne.

1.	Palun riigitee alusel maal tehtud muudatused tuua välja seletuskirjas ja 
anda jooniste nimekiri, millel muudatused on vormistatud.

2.	Esitada sademevete ärajuhtimise terviklahendus riigitee alusel maal koos 
vastavate selgitustega. Vertikaalahenduse joonisest jääb ebaselgeks riigitee 
äärse kraavi säilimine, kuna jääb hooldustee alla.  Samuti jääb ebaselgeks, 
kas on muudetud  riigitee kõrge mulde nõlva kaldeid (tähistatud eraldi nõlva 
tingmärgiga ja rohelise värviga). Teemad tuleb lahti kirjutada.  Selgitame, 
et riigiteel rajatiste ümberprojekteerimine kokku lepitud ei ole.

3.	Kui lahendusse kuulub sademevete kanalisatsioon, peab 
kanalisatsioonilahendus olema teeprojekti koosseisus.
4.	Konstruktiivsel lõikel 4-4, mis kajastab hooldusteed ja sademevete 
juhtimist, tuleb käsitleda muuhulgas piirdeaeda, mullete nõlva kaldeid, 
kraavi põhja kõrgusarvu.
5.	Esitada hooldustee tööristlõiked (koos kõrge mulde ja nende vahelise 
kraaviga) 10m sammuga.

Ootan täiendatud projektdokumentatsiooni. Kuna hooldustee jääb osaliselt 
Koplimäe tn 10 kinnistule, võib ilmneda vajadus seada hooldustee alusele 
lõigule isiklik kasutusõigus, teema vajab täpsustamist ametisiseselt.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.